05-30-2017, 07:40 AM
Hej. Właśnie zakupiłem Windows 8 i mam dylemat odnośnie instalacji wersji TC - system mam 64 bitowy, ale nie wiem, która wersję dokładnie mam wybrać.
Jaka wersja TC najlepsza
|
05-30-2017, 07:40 AM
Hej. Właśnie zakupiłem Windows 8 i mam dylemat odnośnie instalacji wersji TC - system mam 64 bitowy, ale nie wiem, która wersję dokładnie mam wybrać.
06-01-2017, 10:34 AM
(05-30-2017, 07:40 AM)fornahas Wrote: Hej. Właśnie zakupiłem Windows 8 i mam dylemat odnośnie instalacji wersji TC - system mam 64 bitowy, ale nie wiem, która wersję dokładnie mam wybrać. Windows 8? Najnowszą wersją systemu operacyjnego Windows jest Windows 10... jedyny i niezastąpiony Co do instalacji... oczywiście TC UP 7.2 z TC 9.0a. Mimo tego, że posiadasz 64 bitową wersję systemu operacyjnego, warto zainstalować TC 32 bit, ponieważ dostępnych jest więcej rozszerzeń i wtyczek (a różnicy w działaniu względem x64 raczej nie uświadczysz). -Pawel
05-05-2018, 10:43 AM
(06-01-2017, 10:34 AM)TCUP Wrote:Windows 8 kopen is sowieso weggegooid geld / En reclame voor dit toch wel mislukte besturing systeem Windows 10 met nog steeds veel te veel kinder ziektes en ernstige problemen die zijn weerga niet kent en duurt nog ruim 2 jaar (tm mei 2020 daarna zie ik wel of het de moeite is, noodzakelijk is over te stappen naar versie 10 Vergeleken of het is verbeterd ten opzichte met de troep van nu, helaas denk ik maar weer!!??!!!???) Hopelijk dat deze eindelijk wat gaat voor stellen dan hoef ik niet zo heftig op alles te reageren. Voor nu adviseer ik u blijf bij Windows 7 (Ultimate die ik dus heb) Het is en blijft de beste Windows versie ooit, hoe je het wend of keert. tm heden nog nooit een vastloper en/of een bleu screen gehad - zorg wel voor alle updates zowel softwarematig als hardwarematige software steeds 100% Up to date is o.a. bios versie - video - usb 2.0 + 3.0. enz. Dan is windows 10 een nutteloze overgang . Als iets goed werkt kun je beter je erbij houden dan steeds maar dat hebberige GRATIS opgedrongen systeem windows 10. Ik moet de eerste nog tegenkomen die met W10 nu vlekkeloos werkt als toen het nog met W7 nog had, 99% is terug gegaan van 10 naar 7. EN TERECHT Windows 10 is daarbij gevaarlijker dan je denkt, maar daar mag de geen zelf achter komen die denkt het allemaal beter te weten, sterkte ermee zal ik maar zeggen... we begrijpen elkaar later wel als men terug is gekeerd naar WINDOWS 7 EN SAMEN MET TOTAL COMMANDER ULTIMA PRIME 7,4 HEB JE GEWOON EEN PERFECT SYSTEEM om stressloos te werken op je HOME computer waar het vaak toch alleen maar om het verzamelen gaat van muziek files - video's foto's en afbeeldingen enz. daar heb je echt geen nieuw windows besturing systeem 10 voor nodig(05-30-2017, 07:40 AM)fornahas Wrote: Hej. Właśnie zakupiłem Windows 8 i mam dylemat odnośnie instalacji wersji TC - system mam 64 bitowy, ale nie wiem, która wersję dokładnie mam wybrać. Wees eens te vrede met wat je hebt en laat je niet gek maken als GELDWOLVEN ALS MICROSOFT - GOOGLE ENZ.. van je moet dit en dat en het is gratis, dit en dat. Hier laat ik het bij, geschreven in mijn moerstaal, want je pagina vertalen in je eigen moeder taal kennen we toch allemaal hé ( Ook dat is minder waar 95 % van internet gebruikers weet nog eens niet dat het gratis is en overal te gebruiken is.. let maar op! weer wordt er vele berichten gestuurd met de mededeling of ik dit vertalen kan. Dit weiger ik dus en zal dus ook niet hierop verder reageren, want wie niet een vertaler standaard gebruikt voor onleesbare talen, is ook niet in staat mijn bericht(en) waar ook ter wereld te begrijpen laat staan de reactie erop dan ook maar iets van dit alles te snappen. O ja als je tot aan hier bent gekomen met lezen, met een vertaler en je vertaler laat je in de steek door wartaal neer te zetten dan ben ik bereid als nog een begrijpbare en leesbare versie in jouw moedertaal uiteraard te plaatsen. Sorry voor het vele schrijven maar ik bedank u voor het lezen en de moeite er voor nam. dat waardeer ik zeer. Let maar eens op als er een eventuele vervolg komt hierop en van mijn uit gebreiden beschrijving-uitleg-reactie . Thanks for reading mijn dank is groot als het gelukt is tot helemaal aan deze laatste zin te komen, knap, slim persoon ben je, dat is dus wel gebleken. En houd het dus hier op voor mij. (alleen is dat letterlijk voor de aller slimste bedoeld) gegroet en verder toegewenst een hele fijne rustige weekenden dag(en) .waar je je ook mocht bevinden op deze door de mens afgrijselijke gemaakte planeet De AARDE |
« Next Oldest | Next Newest »
|